Crossmediaal

Diesel Fuel for Life

Project details

Opdrachtgever

Diesel

Bereik campagne

0,8% marketshare

Category

Crossmediaal

In de zomer van 2013 heeft Hot Pink Media samen met Diesel een prachtige campagne opgezet voor “Fuel For Life”. Hot Pink Media heeft samen met vier dansers van “So You Think You Can Dance” de boel op stelten gezet in Nederland en België. In Antwerpen stond het publiek vier rijen dik om de dansers te kunnen zien en natuurlijk een sample te bemachtigen van het nieuwe geurtje van Diesel “Fuel For Life”. Het was een geslaagde campagne met een marketshare van ruim 0,8%.

Share on
Previous

Van Haren Meet & Greet

Next

C&A Styling Event

Hot Pink Media maakt gebruik van cookies. Daarnaast is het van belang dat u op de hoogte bent van ons Privacybeleid.

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten