Wie kent Chiquita niet? Dit is hét bananenmerk dat bij bijna heel Nederland op de fruitschaal te vinden is.
Wat alleen niet veel mensen weten is dat het merk ook voor duurzaamheid staat. Met deze campagne moest dit op een luchtige en speelse manier naar voren gebracht worden. Geel en blauw maakt groen was het startpunt wat verwijst naar de gele bananen en de blauwe sticker van Chiquita. De Influencers laten zien dat als je de kleuren combineert er inderdaad een nieuwe kleur ontstaat. Dit hebben zij ieder op hun eigen speelse wijze onder de aandacht van de doelgroep gebracht.
Marit Brugman: 341.000 volgers
Larissa Verbon: 61.300 volgers
Jipp Heldoorn: 83.200 volgers
Manon Tilstra: 232.000 volgers
Pauline Wingelaar: 69.600 volgers
Jolien Puype: 133.000 volgers
Francisca van der Mast: 81.400 volgers
Serena Verbon: 117.000 volgers
George Chvojka: 37.700 volgers